INFO

Intrebări și răspunsuri

Cele mai frecvente intrebări

Fii informat despre ultimele produse apărute, trenduri și promoții exclusive înscriindu-te cu adresa de email în formularul din josul paginii.

Este ușor! Iată cum funcționează:

Caută prin magazin sau în secțiunea noutăți și alege stilul și categoria preferată.

Alege produsul preferat și fă click pe Adaugă în coș. Odată ce ai adăugat toate produsele este timpul să finalizezi comanda.

Autentifică-te cu contul tău sau daca nu ai unul creat, poți comanda ca vizitator.

Introdu adresa ta de e-mail, metoda de plată și de livrare dorite pentru a finaliza comanda. Atâta tot – te vom contacta pentru a-ți confirma comanda și va fi pregatită cu grijă pentru livrare, ținându-te la curent tot timpul.

Apasă pe ghid mărimi pe pagina produsului pentru a vedea tabelul de mărimi. De asemenea punem la dispoziție informații și măsurători ale modelului pentru fiecare stil.

Nu, tot ce îți trebuie este o adresă de e-mail. Îți recomandăm să îți creezi un cont pentru a putea urmări toate comenzile plasate, dar poți comanda și urmări o comandă și fără cont.

LIVRARE

Comenzile sunt livrate din atelierul nostru din Constanta şi ajung la destinaţie în interval de 3-10 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

Datorita faptului ca toate produsele sunt fabricate manual in atelierul nostru, pot ajunge la dvs in intervalul a 3-10 zile lucratoare. Comenzile plasate inainte de ora 14:00 si/sau disponibile deja in magazin pot dispune de un timp mai scurt de livrare.

La finalizarea comenzii, pe site-ul nostru aveţi posibilitatea să alegeţi ziua în care preferaţi să se facă livrarea. Puteţi să alegeţi o dată dintr-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la data la care a fost înregistrată comanda, cu mențiunea că această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.

Costuri şi metode de transport

Produsele sunt livrate prin FAN Courier.

Pentru comenzile de până la 500 RON, transportul pe teritoriul României costă 20 RON, indiferent de modalitatea de plată aleasă. (Tarifele includ TVA.)

Comenzile care depăşesc 500 RON beneficiază de transport gratuit (pe teritoriul României).

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României.

RETUR

CUM SE POT RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE ONLINE?

Toate produsele comercializate de STUDIO DISTRIQT sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare. Cumparatorul poate returna produsele STUDIO DISTRIQT in termen de 7 zile calendaristice de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise in prealabil. 

Cum transmit notificarea de retur? Trimite-ne un e-mail care sa cuprinda urmatoarele informatii:

– nume si prenume Cumparator,

– contul IBAN in care se vor returna banii,

– denumirea produselor si numarul de produse din fiecare sortiment returnate.

Pentru o procesare eficienta a returului NU TRIMITETI contul IBAN in colet scris pe foaie, ci prin e-mail impreuna cu celelalte informatii enumerate mai sus. 

Produsele vor fi returnate DOAR printr-o firma de curierat la sediul din Bucuresti (exclus Posta), in conditii bune, cu sigiliul de retur intact, neutillizate, insotite de etichete si de o copie dupa factura. In caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. Firma care administreaza brandul STUDIO DISTRIQT işi rezerva, conform O.G. 130/2000, dreptul de a nu accepta retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie, bijuterii, ceasuri, ochelari de soare, produse din piele, genti, portofele şi in general alte accesorii.

CUM SE PROCEDEAZA IN CAZUL RETURULUI SI CINE ACHITA CONTRAVALOAREA RETURULUI? 
Ambalati corespunzator intr-un singur colet produsele pe care doriti sa le returnati. Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate vor fi expediate in termen de maxim 7 zile calendaristice, luand in considerare inclusiv durata transportului spre sediul nostru din Constanta. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu indeplinesc conditiile sus mentionate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face, in cont, in termen de maximum 10 zile de la receptionarea coletului retur. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs!!! Returnarea banilor se face intr-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa ne comunice in scris contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia. Pentru livrarile nationale, in cazul in care contravaloarea facturii a fost platita in lei, este obligatoriu sa ne transmiteti un cont al unei banci din Romania. Returul se poate plati intr-un cont international doar daca plata a fost facuta in Euro.

In momentul in care se face o comanda clientul primeste un email de confirmare si este sunat din nou pentru confirmare , in functie de disponibilitatea produselor se anunta daca produsul este facut pe comanda sau nu , daca este facut pe comanda acesta nu se poate returna , poate fi schimbat cu un produs care se incadreaza in acelasi pret, daca produsul este pe stock si nu se face pe comanda acesta se poate returna in termen de 24 ore si pot fi dati banii inapoi. 

CUM SE POATE INLOCUI UN PRODUS?

Clientul poate returna produsele livrate ce nu ii satisfac asteptarile, spre a fi inlocuite cu altele in termen de 30 de zile, acest retur urmand regimul unei comenzi obişnuite. Pentru inlocuirea produslui este necesar sa trimiteti prin curier produsul pe care doriti sa il schimbam, pentru a fi receptionat si verificat. NU TRIMITETI COLETUL CU SCHIMB LA CURIER! Abia apoi putem expedia noul produs comandat. Costurile tur-retur pentru schimbul produsului sunt achitate de catre client! Pentru a evita, pe cat posibil, o astfel de situatie, va rugam sa consultati tabelul de marimi si sa va masurati corect circumferintele bust, talie si soldului! In plus, va recomandam sa va uitati atent in poze la toate detaliile produselor si sa cititi integral descrierea. Schimbul nu se poate face in sistem ramburs prin curier, fara verificarea produsului ce urmeaza sa fie schimbat! In cazul in care noul produs solicitat nu este disponibil, vom returna contravaloarea produsului. 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: – Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta – Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta – Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. 
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR – 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.